sábado, 13 de marzo de 2010

ZUZENDARI..........


Zuzendari agurgarri hori:
Gutun honen bitartez aditzera eman nahi dizut nire desadostasuna udaletxeak sortu duen amorebiziz delako erakunde honen aurrean.
Askotan nahi izan dut bizikletak jartzea nire herrian baina konturatu nahiz ez dela herri aproposena hau egiteko bi arrazoiengatik:
Lehenik jendeak ez dituelako errespetatzen arauak ( hala nola, bizikletak ez apurtzea ...)eta beste aldetik apurtutako bizikletak ,apurtzen direnean egunak pasa behar direlako konpondu arte.
Horrez gain , askotan ikusten ditut kale erditik animalien gorotzak eta egia esan ez da batere erosoa kanpetatik ibiltzen zarenean Amorebietan dugun mendi politak ikusi beharrean gorotz hauek saihesten ibili beharra.
Baina hau ez da kexatzeko dudan arrazoi bakarra zeren ez dizut gutun hau idatzi ,bi tontakeri esateko, nire azken eskaria dudan gorrenetakoa baita, uste dut ez duzuela herri hau errespetatzen eta bertan ditugun mendiak ez dituzuela maite .Bai zentralari buruz hitz egiten nago badakit zuetako askok diru iturri handia dela pentsatuko duzuela baina ez duzue agian pentsatzen zentralaren erruz animalia gehienak beste toki batera joan behar izan zirela ? edo gure aire kalitatea eta bizi maila maldan bera doala gelditu gabe?
Gutun honen bitartez eskatu nahi dizuena da, Amorebiziz izeneko plan hau hobeto kontrolatzea eta prestakuntza hobeagoak eskaintzea eta esku gogorra izatea edo izun handiagoak jartzea bere animaliak kale erdian kaka egiten usten duten pertsonen aurrean , baina azkenik eta niretzat inportantea dena: Zentralari buruz gogoeta egitea , nire umeak Amorebietan dugun pasai polita ikustea eta osasuntsu astea gustatuko litzaidalako .
Espero dut gogoeta egingo duzuela honi buruz eta baita nire eskaria kontuan hartuko duzuela.
Gehiago luzatu gabe agurtzen zaituztet .

No hay comentarios:

Publicar un comentario