sábado, 13 de marzo de 2010

IRITIZA


Etb-ko zuzendari agurgarri hori:
Orain dela aste gutxi batzuk,zuen aldizkarian honako hau esan zenuten:
“ Munduko talderik honen artean ez da atheltic aurkitzen eta bere afizioak ez du maite ” . Gutako asko ez gaude horrekin ados, orregatik gure iritzia zuen aldizkarian argitaratu dezazuen eskatzen dizuegun eta horrela zuen irakurleei haien iritzia emateko aukera emateko eta baita nire testuaz gogoeta egin dezaten.


GURE TALDEEN KOLOREA SENTITU.....


Irakurle maiteok , zuetako askok talde anitzetakoak zarete , edo askok ez duzue futbola maiteko baina espero dut iritzi honen bitartez gogoeta egin dezazuen maite duzuen kirol taldeari buruz , zeren...
Nork jakin zein den munduko talderik onena? Zein ote da koloreak gehien sentitzen duTen taldea?Inork ezin dezake hori baloratu. Askok esango duzuela gaur egun Madrid edo Bartzelona direla munduko taldeetariko onenak eta beste askok esango duzue gustukoen duzuen taldea zure ingurukoek ezartzen dizutela, nolabait esateko, haur batek ikusten duena errepikatzen duen moduan.Baina lehen esan bezala, nork jakin dezake zein de onena nork ezartzen du muga talde bat txarra dela edo ona dela esateko: FIFAk, gizarteak....nork daki.
Nire ustez, talde bat zurea dela sentitzen duzu berarekin negar eta barre egiten duzunean eta ez partidu gehien irabazten dituelako. Jokalari asko dira haien taldeko afizioa hoberena diotenak baina gutxik dute haien afizioa bere alde momentu txarretan eta bertan ikusten da noiz maite duten benetan talde bat.
Badakit zuetako askok ez zaretela ados egongo nire iritziarekin eta beste asko kontra egongo zaretela , baina ni bezala ados daudenek, ez dut uste haien taldea maitatzen utziko dutela haien taldeak denporada txarra egiten hari delako , horrek egia esateko ez lukeelako bere taldea maitatuko.
Ni Athleticekoa naiz eta askok diote munduko afiziorik onena duela baina hau ez da gauetik egunera egiten haien filosofia ulertu behar da haien pentsaera... etb zeren athleticeko izatea ez da talde bat maitatzea eta ez da talde bat gustukoa izatea soilik klub baten parte izatea hortaz Athleitc munduko talderik onen artean ez dela aurkitzen esaten dutenek espero dut hau eSan aurretik idatzi hau irakurtzea eta hitz egin aurretik zeR esango duten pentsatzea zeren arrazoi gabe txorakeriak eastea ez dut oso normala aurkitzen.
Besterik bage eta esan beharrekoa esan dudanez agurtzen nahiz baina ez Athleticeko zaleak agurtu gabe.
Hortaz agur irakurle maiteok eta espero dut jarraitzaile sutsuak izaten jarraitzea!!!!
Eta gehiago luzatu gabe irakurle maiteok:

AGUR ETA GORA ATHLETIC!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario