miércoles, 6 de enero de 2010

gutuna


Barkatu orain esan behar dudana gutun baten bitartez esatea eta aurpegira esateko ausardiarik ez izatea.....
Egia esateko ez dakit nola hasi gutun hau... Egun asko daramatzat gauza bat esan nahian baina ez dut momentu egokia aurkitu...Orain dela hilabete batzuk arraro nengoela esaten zenidan eta egia esateko nik ere nabaritzen nuen baina orain arte ez dut jaki edo ez nintzen konturatu nahi zein zen arrazoia. Beti jakin duzu maite izan zaitudala , eta beti maiteko zaitut baina azken aldi honetan konturatu nahiz ez dela lagun arteko maitasuna bakarrik egia esateko...zutaz maitemindu nahiz.Azken aldi honetan ezin zaitut nire burutik atera , zure irudia agertzen zait leku guztietan,h odeietan ,olatu guztietan baita gau guztietako ametsetan.
Aste batzuk daramatzat pentsatzen zer egin ,beldurra ematen baitit maite zaitudala esatea eta azkenean maita zaitudala esatea hoberena dela uste dut, ezin dudalako niretzat gorde.
Gutun honekin ez nahi zaitut nigandik aldendu nahi ,ezta nirekin irtetea nahi, nahi dudan gauza bakarra nire arraro egotearen arrazoia zein den jakitea da.Egia esateko hau da nire gustuko neskari idazten diodan lehen gutuna eta oso galduta nabil , kaixo esaten didazunean erantzun baten bila nire buruan bueltaka nagoen antzera.Kaletik aurkitzen zaitudanean ez nahi nuke erantzun lelorik eman nahi baina oso urduri jartzen nahiz , nire bihotza arin eta astiro doa aldi berean , denbora gelditzen da zu nire aurretik gurutzatzen zarenenen eta garrantzitsuena zu ikusteak benetan sentitzen dudana gogorazten dit...
Oroitzapen horrek aditzera ematen nau nola zu aste gauza inozo bat izango dela , baita ezinezkoa eta pertsona oro bezala ezin dut nire sentimenduen aurka egin...
Oraindik gogoratzen dut txikiak ginean eta musuek baliorik ez zutean , elkar bi musu ematen... baina orain bi musu horiengandik edozer egingo nuke.....
Ez dakit zuk berdina sentitzen duzun nitaz baina egia esateko, ez dakit maite banauzun ezta bihar ni ikustean ez didazun begietara begiratuko edo lagun moduan bakarrik maite banauzun baina ez zait axola argi dudan gauza bakarra maite zaitudala da ,baita beti maiteko zaitudala.

Ez dakit ondo egin dudan gutun hau zuri ematen baina ez bazen gaur bihar egingo nuen eta berdina izango litzateke hortaz barkatu ez bazaizu asko gustatu mutil batek gutun bat bidaltzea baina premiazko gauza bat zen nolabait barruan nuen korapiloa askatu dut gutun honekin, beraz , besterik gabe agurtzen zaitut ,



Beti zurea ,Haritz

No hay comentarios:

Publicar un comentario