miércoles, 11 de mayo de 2011

GUTUNA

ESKAERA GUTUNA:
Barrena zuzendaria
SGAE-ko zuzendaria

Barrena zuzendari jauna:
Orain dela urte gutxi batzuk hasi nintzen musikaren munduan eta lehen disko kaleratzera nindoanean konturatu nahiz nola mundu hau dirudien baino zailagoa dela,zeren eta copyrigth dezegoakia dela eta nire disko osoa internetetik airean dabilela esan didate , hortaz nire diru irabaziak ez dira izan beharko liratekeen modukoak zeren eta irabazi beharko nukeenaren ehuneko 40-a baino ez dut irabazten

Nik badakit askorentzat haibeste diru ordaintzea ez zaiela posible egiten eta ez dagoela haien eskuetan baina ni musikari bezala aurrera eraman behar dut nire bizitza, eta musika da nire bizitzan dudan diru iturri bakarra gaur egun .Hortaz zugana jotzen dut SGAEko zuzendaria zere neta badakit oso erraza dela musika internetetik bajatzea baina pentsatu behar duzue nola guk musikariok dirua irabazteko musika ona egin behar dugu gure burua aurrera eramateko , eta uste dut ez duela izan beharko lukeen beste ordainsari.

Beraz nire eskaera izango litzateke internetetik nire kanta gutxiago bajatzeko neurriak hartzea edota nire CD en presioa bajatzea nire ustetan horrela gehiago erosiko lituzketelako.

Hortaz ehiegi luzatu gabe eta nire eskaera kontutan hartuko duzuelakoan agurtzen zaitut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario